A Telekom fiókkal egyszerűbb az online ügyintézés!
Minden Telekom előfizetésedet együtt, külön jelszavak és azonosítók nélkül kezelheted.
Ráadásul nem csak saját, de családod vagy vállalkozásod előfizetéseit is összerendezheted egy Telekom fiókba, így például
a számlafizetés is egyszerűbbé és gyorsabbá válik.
Hogyan hozhatsz létre Telekom fiókot a weboldalunkon?

Válassz belépési azonosítót!
A belépést kezdeményezheted a mobiltelefonszámoddal (így add meg: 301234567) vagy az e-mail-címeddel, valamint akár DÁP mobilalkalmazással is.

Add meg az egyszeri kódot vagy azonosítsd magad a DÁP mobilalkalmazással!
A továbblépéshez SMS-ben vagy e-mailben küldünk egy négyjegyű egyszer használatos kódot. Ha a DÁP-ot választottad, azonosítsd magad a DÁP mobilalkalmazással.
Hitelesíttesd Telekom fiókodat!
Ha lejár a személyi igazolványod vagy a jogosítványod, esetleg megváltozik a neved vagy a lakcímed, akkor online, néhány kattintással frissítheted majd a személyes adataidat. Sőt, a hitelesítés során valamennyi előfizetésed automatikusan megjelenik a fiókodban, így nem kell egyenként felcsatolnod őket, továbbá biztosan nem maradsz le egyetlen számlád befizetéséről sem.
DÁP mobilalkalmazással, online
amennyiben Digitális Állampolgár vagy, és rendelkezel DÁP alkalmazással.
Személyesen üzleteinkben
A Telekom Fiók előnyei:
Az előfizetéseidet egyszerűen hozzáadhatod vagy leválaszthatod
Az előfizetések hozzáadásához a mobiltelefonszámra és az arra kiküldött egyszer használatos kódra, otthoni előfizetés esetén
pedig az MT-ügyfélazonosítóra és a kapcsolattartói email címre vagy telefonszámra kiküldött egyszer használatos kódra vagy
az előfizető személyes adataira van szükség.
További információkért
kattints ide.
A fiókodban lévő előfizetéseket szabadon elnevezheted
A könnyebb azonosítás érdekében az előfizetések elnevezhetők, így egyszerűen megkülönböztethetővé válik, hogy melyik előfizetés kihez tartozik. A Telekom fiókról további információkat itt olvashatsz.
Könnyen elérheted számláidat és előfizetéseid beállításait
A Telekom fiókban az előfizetések menedzselése egyszerű és a számlafizetés is gyorsan elindítható. A Telekom fiókról további információkat itt olvashatsz.
Egy előfizetés több Telekom fiókba is felcsatolható
Szükség esetén egy előfizetés több Telekom fiókban is ott lehet, ilyenkor bármelyik fiók tulajdonosa egyszerűen befizetheti az adott előfizetések számláit is. Természetesen ez a kapcsolat meg is szüntethető, az előfizetések leválaszthatóak. A Telekom fiókról további információkat itt olvashatsz.
Aktiváld a Telekom TV-szolgáltatásodat a fiók azonosítóid segítségével
Új Telekom TV szolgáltatásodba is Telekom fiók azonosítókkal (e-mail, telefonszám) tudsz belépni SmartBox-on, kis képernyőn (mobil, tablet) és Telekom TV GO-n egyaránt. Amennyiben a megrendeléskor még nem rendelkezel Telekom fiókkal, létrehozzuk Neked! A Telekom TV-ről bővebb információkért látogass el ide.
Kétlépcsős azonosítás
Tedd biztonságosabbá a fiókod és állítsd be a kétlépcsős azonosítást. Ha beállítod, a belépéshez meg kell adnod a jelszavad és egy SMS-ben, vagy emailben kiküldött egyszeri kódot is. Kétlépcsős azonosítás beállítása a Telekom fiókban.
Példa a Telekom fiókhoz csatlakoztatott előfizetésekről:
István Telekom fiókja
István
saját mobil előfizetése
Lídia
feleség, havi díjas előfizetése
Dani
gyermek, feltöltőkártyás Domino előfizetése
Család
otthoni internet előfizetése
Család
otthoni TV előfizetése
István
vállalkozásának üzleti előfizetése